wtorek, 22 sierpnia 2017

NUK PŁYN DO MYCIA BUTELEK I SMOCZKÓW

Dziś moja opinia o :

NUK PŁYN DO MYCIA BUTELEK I SMOCZKÓW



O PRODUKCIE :

Płyn do mycia NUK został stworzony specjalnie z myślą o myciu artykułów dla niemowląt. Jego receptura oparta jest na składnikach naturalnych, których enzymy skutecznie usuwają resztki z mleka, papki czy soków. Przy tym płyn do mycia NUK jest niezwykle łagodny - stężenie związków powierzchniowo czynnych zostało ograniczone do minimum, płyn nie zawiera także substancji zapachowych, barwiących ani wybielaczy. Tak więc bez obawy o zdrowie dziecka można nim myć zarówno dziecięce naczynia, takie jak butelki, smoczki, kubeczki, sztućce do nauki jedzenia jak i części laktatora i nadające się do mycia zabawki.
  • składniki oparte na odnawialnych materiałach
  • zawiera czynniki łatwo ulegające biodegradacji
  • neutralne dla skóry pH
  • nie zawiera środków zapachowych ani barwników
  • testowany dermatologicznie


MOJA OPINIA :

Wcześniej myłam butelki płynem , którym myłam naczynia...
Niestety butelki dosłownie chłonęły zapach.
Kupiłam raz płyn NUK i jestem z niego bardzo zadowolona.
Pewnie zostanie z nami na zawsze.
Kolor  przypomina sok jabłkowy...spora butelka...
.chociaż ostatnio natknęłam się na wpis że butelka z  dozownikiem
jest dużo lepsza...
wiec pewnie taka sobie zakupię następnym razem.
Płyn jest rzadki ale wystarczy na wiele myć.
Wystarczy odrobina...świetnie sie pieni 
Idealnie myje butelki i smoczy nie zostawia smug ani zapachu
co przynajmniej dla mnie jest bardzo dużym plusem  .


Jest jeden minus tego płynu otóż cena płyn kosztuje ok 22 zł wiec
nie jest to mało...
Ale warto .
 Nie mam wątpliwości, że jest bezpieczniejszy niż zwyczajny płyn do mycia naczyń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz