sobota, 5 sierpnia 2017

Velvet Baby Pure Chusteczki nawilzane dla dzieci i niemowlat

DZIŚ MOJA OPINIA O :
Velvet chusteczki nawilżane dla dzieci i niemowlat 


O PRODUKCIE :

Nawilżane chusteczki dla dzieci i niemowląt stworzone dla skóry szczególnie wrażliwej O przyjemnym zapachu.

Wyjątkowo miękkie i grube wzbogacone w naturalny wyciąg z aloesu i rumianku oraz pantenol są łagodne dla skóry i utrzymują naturalne pH.
Delikatnie oczyszczają oraz działają ochronnie i kojąco, pozostawiając skórę miękką i przyjemną w dotyku. 

Nie zawierają parabenów, alkoholu phenoxyethanolu, sztucznych olejów i silikonów.
MOJA OPINIA :
Kupiłam te chusteczki ponieważ po pierwsze velvet to dobra firma a po drugie co mnie skłoniło do kupna to ich skład który w porównaniu z innymi
chusteczkami dla dzieci zawierał mniej chemi.
Niestety chusteczki są az za bardzo nawilżone przy podcieraniu pupki potrafią sie pienic
sa bardzo cienkie 
tak są upchane ze cieżko się je wyciąga czasem to po kilka sztuk na raz wychodzi
I zapach chusteczek nieprzyjemny
Kolejny raz z pewnoscia nie kupię
ZALETY :
- cena ok 7 zł za 64 szt
- skład
- nie podrazniają
WADY :
- za wilgotne
- pienia się
-cieżko sie wyciąga
-zapach
- cieniutkie 
MOJA OCENA : 2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz