niedziela, 29 października 2017

eh te rozstępy

Ava Bio Repair Body Care serum na blizny i rozstępy odbudowujące strukturę skóry 150ml


O PRODUKCIE :

Serum odbudowujące i wygładzające strukturę skóry. Hydroxyprolisilane CN, nowatorska technologia łączenia krzemu z hydroksyproliną, aminokwasem będącym prekursorem kolagenu w skórze, zapewnia wytrzymałość mechaniczną i wzmocnienie tkanki łącznej zapobiegając powstawaniu rozstępów. Pobudza fibroblasty do produkcji włókien kolagenowych oraz działa przeciwzapalnie przyspieszając proces gojenia się blizn oraz zmniejszając ich widoczność. W połączeniu z naturalnymi olejami i ekstraktami z wąkroty azjatyckiej i cebuli skóra staje się jędrna, gładka, optymalnie nawilżona i uelastyczniona. 
Sposób użycia: rozprowadź w miejscach występowania rozstępów i blizn. Masuj delikatnie okrężnymi ruchami. Stosuj rano i /  lub wieczorem.

Tubka o pojemności 150 ml w cenie ok 38 zł
Krem o ładnym delikatnym zapach , bardzo przyjemny.
Używałam ok 3 miesięcy.
 Faktycznie skóra zrobiła się delikatniejsza , odżywiona.
Ale co do rozstępów nie zauważyłam żadnej poprawy  .
Oczywiście nie liczyłam że całkowicie znikną ale miałam nadzieję że chociaż trochę zbledną . Niestety tak się nie stało.
Czytałam dużo pozytywnych opinii o produkcie więc może po prostu nie działa na mnie... 
Ja go z pewnością nie kupie ponownie .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz