sobota, 28 kwietnia 2018

Bielenda

Dziś moja opInia o :

Bielenda, Comfort+, skarpety złuszczające, 2x20 ml

OPIS PRODUKTU :

Złuszczający zabieg do stóp w postaci skarpetek z aktywnym płynem skutecznie i bezpiecznie usuwa martwy, zrogowaciały naskórek. Wystarczy jeden zabieg, żeby zregenerować i wygładzić skórę stóp. Po 7 - 10 dniach od wykonania kuracji, stopy są idealnie gładkie, delikatne i odżywione. Zawiera kompleks kwasów (mlekowy, glikolowy, salicylowy), które pomagają usunąć martwy, zrogowaciały naskórek i stymulują odnowę komórkową. Mocznik (5%) intensywnie nawilża, odżywia i chroni skórę stóp. Ekstrakt z limonki jest źródłem witaminy C, działa antyoksydacyjnie, antybakteryjnie, odświeżająco i wspomaga gojenie. Alantoina i betaina łagodzą podrażnienia i nawilżają skórę stóp.



MOJA OPINIA  : 

Zacznę od ceny wynosi ona ok 10 zł  i wg. mnie jest to stanowczo za dużo . 
W opakowaniu znajdują się dwa woreczki czyli skarpetki oraz dwie saszetki z płynem.
Stosowałam już podobne skarpetki złuszczające innej firmy 
I szczerze byłam z nich bardziej zadowolona niż z tych. 
W tamtych skarpetki były mega duże ale za to płyn się z nich nie wydostawał w tych natomiast trochę tego płynu wypłynęło.
No ale wróćmy do efektu.
ZEROWY.
Skarpetki trzymałam maksymalny czas . Minęły już dwa tygodnie a różnicy nie ma.
Tak jakbym ich w ogóle nie użyła. 
Jestem bardzo zawiedziona za taką cenę nic nie osiągnęłam .
Ja ich nie polecam i z pewnością więcej nie zakupię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz