środa, 2 maja 2018

#zmysłowyduet #ambasadorkalpm

Jakiś  czas temu chwaliłam się oto tą przepiękną paczuszką :)


Dziś przyszła para aby co nie co napisać o tych wspaniałych żelach. 

Zacznę od pudełka które jak dla mnie jest wytrwałe i bardzo ładne  Nawet teraz gdy nie ma w nim zeli przyda mi się na jakieś moje szpargały.


W pudełeczku dwa zele 
jeden dla niej drugi dla niego
Oczywiście jeden mój ,drugi męża 



Są to dwa nowe żele pod prysznic od Le Petit Marseillalis.
Mój o zapachu Granata, i przyznam że uwielbiam granat jako owoc i jako zapach.
 Męża  o zapachu czerwonej pomarańczy i szafranu.
Oba żele pachną przecudnie   . Są bardzo zmysłowe , działają na wyobraźnię. 


PLUSY :
Skóra po nich jest dobrze nawilżona  i odżywiona.
Nie podrażnia jest bardzo delikatny.
Posiada idealną konsystencję .
Wydajny, wystarczy niewielka ilość .
Dobrze się pieni.

Żele idealne do wspólnej kąpieli 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz