poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Eveline

OPINIA 

Eveline, Slim Extreme 4D, Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu 





Eveline serum powiększające i poprawiające strukturę biustu Mezo Push-Up Dzięki technologii Mesotherapy Anti-Age Complex serum już po 1. aplikacji. gwarantuje rezultaty powiększenia i ujędrnienia biustu bez konieczności przeprowadzania zabiegu chirurgicznego. Przeciwdziała skutkom upływającego czasu, takim jak opadanie i wiotczenie oraz pozwala zachować piękny wygląd biustu. Składniki Aktywne Eveline Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu: - Volufiline – rzeźbi biust poprzez zwiększenie ilości lipidów i adipocytów. Piersi o niewielkim rozmiarze zwiększają swoją objętość, a piersi o większym rozmiarze zyskują jędrność i krągły kształt. - PhytoCellTec to – uruchamiają proces szybkiego odradzania się komórek skóry i ją odmładzają. - Pullulan – regeneruje tkanki skórne i zapobiega ich wiotczeniu, poprawia mikrokrążenie, ujędrnia i uelastycznia skórę, podnosi, napina i modeluje biust. - Kigelia Africana – ma działanie wypełniające i powiększające biust. - Acacia Collagen – pobudza komórki skóry do zwiększonej produkcji kolagenu.

Zacznę od tego że krem ma delikatny zapach , dobrze się wchłania. Skóra jest po nim delikatniejsza i nawilżona ale reszta to pic na wodę. Oczywiście nie wierzyłam ze biust mi urośnie ale myślałam ,że w małym stopniu uelastyczni go , ujędrni , tak się jednak nie stało. Stosowałam go ponad miesiąc oczywiście 2 razy dziennie. Czy go kupię hmmm raczej nie.

Zacznę od tego że krem ma delikatny zapach , dobrze się wchłania. 
Skóra jest po nim delikatniejsza  i nawilżona ale reszta to pic na wodę. 
Oczywiście nie wierzyłam ze biust mi urośnie  ale myślałam ,że w małym stopniu  uelastyczni go , ujędrni  , tak się jednak nie stało.
Stosowałam go ponad miesiąc oczywiście 2 razy dziennie. 
Czy go kupię hmmm raczej nie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz