piątek, 28 lipca 2017

CETAPHIL BABY BALSAM NAWILZAJĄCY

CETAPHIL BABY, BALSAM NAWILŻAJĄCY Z MASŁEM SHEA, OD 1. DNIA ŻYCIA

O PRODUKCIE :
Cetaphil Baby balsam nawilżający do twarzy i ciała to połączenie gliceryny i masła shea dla nawilżenia oraz ochrony delikatnej skóry Twojego dziecka. Hipoalergiczna formuła bez olei mineralnych nawilża, zmiękcza oraz odżywia. Stworzona specjalnie dla wyjątkowej skóry dzieci. Cetaphil Baby przeznaczony jest do profesjonalnej pielęgnacji delikatnej skóry Twojego dziecka. Jest rekomendowany przez dermatologów i pediatrów.
Wskazania: nawilżanie oraz ochrona delikatnej skóry dziecka od 1. dnia życia.
Sposób użycia: nanieś balsam Cetaphil Baby na rękę. Pocieraj ręce, aby ogrzać balsam. Delikatnie nałóż na twarz i ciało dziecka.
Główne składniki: masło shea, olej z nasion słonecznika, pantenol, witamina E.
Nie zawiera mydła, alkoholu, parabenów, olei mineralnych, składników pochodzenia zwierzęcego.
W przypadku dostania się preparatu do oczu przemyj je wodą.
Testowany dermatologicznie.
CENA:
Ok 25 zł za 300 ml
MOJA OPINIA : 
Balsam również dostaliśmy od położnej 50 ml, buteleczka ładna dobrze się trzyma.
Delikatny zapach.

Konsystencja taka trochę rzadka ale za to dobrze sie rozprowadza po skórze.
Szybko sie wchłania  nie pozostawia na skórze tłustych plam,
 za to pozostawia skóre nawilżona i miękką w dotyku.
Skóra wygląda zdrowiej.
Idealny dla dzieci z AZS i problemami skórnymi ale nie tylko. Sama zaczęłam stosowac ten balsam.

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu  i na pewno kupię go ponownie 
MOJA OCENA 


5 +


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz