piątek, 28 lipca 2017

Adidas Vitality

Adidas, for Women, Vitality, Massage Pearls, Hydrating Shower Gel. (Żel pod prysznic z masującymi perełkami.)

O PRODUKCIE :
Nawilżające żele pod prysznic Adidas pomogą utrzymać naturalną równowagę skóry i obudzić zmysły. z Żelem pod prysznic Vitality wzbogaconym masującymi perełkami, które pomogą ożywić ciało i umysł.
Zrównoważone pH, przetestowany dermatologicznie, do codziennego stosowania.
MOJA OPINIA : 
Jestem bardzo miło zaskoczona , żel spełnia wszystkie moje oczekiwania.
Fajna konsystencja , fajny kolorek , i ładna buteleczka
Dzięki swojemu intensywnemu , orzeżwiającemu zapachowi jest porannym budzikiem.
Na początku zapach mnie drażnił ale był dla mnie zbyt intensywny, ale po kilku dniach spodobał mi sie.
W porównainiu do żeli które uzywałam długo sie utrzymuje, co jeszcze bardziej pobudza.
Bardzo odświerza a na lato które sie zbliża jest ideałem.
Po męczącym dniu daje ciału ukojenie.
Co do drobinek nie masują ale bardzo ładnie wyglądają...
Żel bardzo dobrze sie pieni wystarczy jego  niewielka ilość , i dlatego jest wydajny .
Cena jest przystepna ok 10 zł za 250 ml
chyba nawet nie mam do niego zastrzezeń.
MOJA OCENA :
5 +



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz