sobota, 29 lipca 2017

Garnier, Essentials

A dzis mam dla Was opinię o :

Garnier, Essentials, Żel oczyszczający do skóry normalnej i mieszanej


O produkcie :
Garnier Essentials Żel oczyszczający skóra normalna i mieszana 200 ml. Jego formuła łączy oczyszczające składniki aktywne, usuwający toksyny ekstrakt z winogron i prowitaminę B5. Uwalnia skórę od zanieczyszczeń znajdujących się na jej powierzchni (pozostałości makijażu, toksyn, pyłu). Skóra jest czysta, gładka i świeża, znów może oddychać.
Moja opinia :
Może zacznijmy od rzeczy wizualnych , ładna zelona buteleczka dzięki pompce fajnie sie dozuje, wyciszkasz tyle żelu ile potrzebujesz.
Przeźroczysty żel o ładnym delikatnym zapachu, dosyć gęsty
 Dobrze sie pieni , jest wydajny , a cena przystępna ok 13 zł za 200 ml.
Co do samego żelu ...
Świetnie oczyszcza skóre z zanieczyszczeń i resztek makijażu 
Skóra jest odswieżona i delikatna w dotyku...zaraz po umyciu...
niestety po paru minutach skóra staje sie wysuszona i to jest jedyny minus jaki znalazłam w tym podukcie
Gdy by nie to dostał by ode mnie solidną szósteczke 
a tak moja ocena : 5


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz