wtorek, 25 lipca 2017

INTENSYWNA REGENERACJA ODŻYWKA

Formuła Pantene Pro-V Odżywka Intensywna Regeneracja
Silna formuła odbudowująca z mikrocząsteczkami nawilżającymi pomaga chronić Twoje włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją, sprawiając, że będą wyglądać zdrowo i lśniąco.
Nawilżenie i ochrona przed uszkodzeniami spowodowanymi stylizacją dla Twoich suchych, uszkodzonych i zniszczonych włosów.

System chroniący keratynę.

Zawartość Witamin potwierdzona certyfikatem Szwajcarskiego Instytutu Witamin 

Instrukcja: Zaaplikuj na końcach włosów i wmasowuj w kierunku nasady. Dokładnie spłucz. 


MOJA OPINIA
Kupiłam ją jakiś czas temu i o dziwo jestem bardzo mile zaskoczona.
Wcześniej używałam inny produkt (o nim też znajdzie sie opinia ) ale ta odżywka spełnia wszystkie moje oczekiwania.
Włosy dobrze sie po niej rozczesują , sa miekkie i przyjemne w dotyku, nie elektryzują się.Odżywka dodaje blasku i świeżości, i ma ładny delikatny zapach szkoda ze krótko utrzymuje sie na wlosach. Cena tez jest dobra jak za tak dobry produkt.
Z pewnością będe ją używać :)
MOJA OCENA : 
6 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz