wtorek, 25 lipca 2017

JOANNA NATURIA ŻEL POD PRYSZNIC ALOES I LIMONKA

Przetestowałam :
JOANNA NATURIA ŻEL POD PRYSZNIC ALOES I LIMONKA



informacje o produkcie :
Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z aloesu i limonki, które działają nawilżająco i odżywczo. Przeznaczony do stosowania zarówno dla kobiet i mężczyzn.
Wspaniałe rezultaty:
- Dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra,
- Delikatna i miła w dotyku,
- Subtelnie i przyjemnie pachnąca.
Moja opinia :
Będąc ostatnio w rossman natrafiłam oto na ten żel , do jego kupna skusił mnie zapach.
O tak zapach nieziemski limonka i aloes,bardzo intensywny, kupiłam go bez zastanowienia.
Żel bardzo odświeża a na taką pogode jest wręcz idealny . Wystarczy niewielka ilość żelu bo fajnie sie pieni. Zapach po kąpieli w całej łazience...no właśnie ale tylko w łazience.
Niestety po spłukaniu wodą zapach ze skóry znika a wielka szkoda. Miałam nadzieje że zapch chociaz trochę sie utrzyma ...
Ale i tak jestem zadowolona

ZALETY
- cena
-zapach
- ładna buteleczka
- odświeża i poprawia nastruj
WADY
- zapach zbyt krótko się utrzymuje na ciele
MOJA OCENA 
4 +

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz